جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیرزاد قزوین

حوزه/ جمهوری اسلامی ایران پس از 36 سال روز به روز با قدرت و اقتدار پیش می رود و تا زمانی که دو عنصر "ولایت فقیه" و "اتحاد مردم" در جامعه وجود داشته باشد انقلاب هیچ آسیبی نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام شیرزاد، از کارشناسان مسائل سیاسی، در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های قزوین، با اشاره به این که امام خمینی(ره) دفتر شهادت و ایثار را باز کرد، گفت: جوانان بدون هیچ گونه چشم داشت با اطاعت از فرمان ولی فقیه به جبهه رفتند و الان هم اگر مقام معظم رهبری فرمان دهد، باز هم اقشار مختلف ملت به ایشان لبیک خواهند گفت.

وی با اشاره خودسازی و نفوذ کلام امام(ره)، افزود: وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نتیجه انقلابی است که امام آن را به پیروزی رساند و امروز ملت ها علیه دیکتاتورها و دنیای استکبار به پا خاسته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی، وجود دو عنصر "ولایت فقیه" و "اتحاد مردم" را عامل بقای انقلاب و جمهوری اسلامی دانست و گفت: به این دو عنصر، 36 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و جمهوری اسلامی روز به روز با قدرت و اقتدار پیش می رود و تا زمانی که مردم از ولایت فقیه تبعیت کنند، انقلاب هیچ آسیبی نخواهند دید.

وی با اشاره به این که امروز در راس اداره جمهوری اسلامی ایران، شخصیتی قرار دارد که هیچ چیزی را برای خود نمی خواهد و تنها هم به خدای خود پاسخگو است، ادامه داد: در هیچ نقطه ای از دنیا مردمی به متحدی ملت ایران وجود ندارد و راهپیمایی 22 بهمن هم نمایش این اتحاد بود.

وی با اشاره به نقش فرهنگ شهادت در تعالی جامعه، گفت: شهادت، عالی ترین مدال خداوند است و بالاتر از آن مدالی  نیست و  این مدال برسینه افرادی نصب می شود که در راه دین جهاد کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha