پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
12

حوزه/ انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و وحدت و همدلی بنیانگذاری شده و باید به این ویژگی ها در تمام امور زندگی وکاری خود عمل نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، آیت الله هادی باریک بین در دیدار با دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن تشکر از حضور ایشان در استان قزوین گفت: خداوند متعال همه بندگان خود را دوست داشته وآن چیزی که برای ملت ایران و مردم دارای اهمیت و ارزشمند است برادری، محبت، همدلی و وحدت است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی برپایه ایمان و وحدت و همدلی بنیانگذاری شده و باید به این ویژگی ها در تمام امور زندگی وکاری خود عمل نماییم.

محمد نبی حبیبی نیز در این دیدار با آرزوی سلامتی برای آیت الله باریک بین، از امام جمعه قزوین به عنوان یکی از شخصیت های ارزشمند و برجسته که در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشته یاد کرد.

وی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی حاصل خون های ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی است ، گفت: انقلاب برآمده از خون شهدا، امروز با قدرت و اقتدار در برابر همه تهدیدها و تحریم ها ایستاده است که این امر مرهون رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید برلزوم  شرکت گسترده همه آحاد ملت در راهپیمایی روز 22 بهمن خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران این بار نیز با حضور بی نظیر خود یک بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha