جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ارزش خدمت به مردم از دیدگاه اسلام، بر ضرورت خدمات خالصانه پزشکان و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، در دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، باتبریک ایام دهه مبارکه فجر، بر خدمات رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین، خدمت به مردم به ویژه بیماران را دارای ارزش بسیار بالایی دانسته و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و اعضای علمی و کادرآن برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم تلاش می کنند و باید خدمات خالصانه را در اولویت برنامه های  اصلی خود قرار دهند.

دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در این دیدار، با آرزوی سلامتی برای آیت الله باریک بین، به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد وگفت : خوشبختانه این طرح که با تلاش و همراهی وزیر بهداشت و دیگر همکاران پرتلاش در این وزارت خانه اجرایی شده، دارای روند روبه رشدی در کشور است.

وی افزود:تمام تلاش مجموعه  پزشکان و دیگر همکارانی که در بیمارستانها در حال خدمت هستند، این است که بتوانند خدمت و رضایت مراجعین خود را بدست آمورند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان قزوین، پیشرفت خوبی صورت گرفته و خدمت به مردم در اولویت برنامه هاست.

انتهای پیام

.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha