جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتظاری تبریز

حوزه/ اگرچه همدلی و هم زبانی به عنوان شعارسال انتخاب گردید، ولی باید توجه داشت که وقتی از ناحیه دیدبان تیزبین انقلاب مطرح می‌گردد، دیگر شعار نیست، بلکه نقشه راهی است که باید مورد توجه دولت و مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود بر همدلی دولت وملت تاکید کردند و اگر مسئولین با مدیریت جهادی به تدبیر امور بپردازند و مردم نیز با عزم ملی آنان را یاری کنند، اهداف بزرگ نظام محقق خواهد شد.

وی، ولایت و رهبری را کانون اصلی همدلی و هم زبانی دانست و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با منویات، هدایت‌ها و هشدارهای حکیمانه خود همواره دولت و ملت را راهبری می‌فرماید.

امام جمعه جلفا تصریح کرد: اگرچه همدلی و هم زبانی به عنوان شعار سال 94 مشخص گردیده، ولی باید توجه داشت که وقتی از ناحیه دیدبان تیزبین انقلاب مطرح می‌گردد، دیگر شعار نیست، بلکه نقشه راه و خط و مشی است که باید مورد توجه دولت و مردم باشد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: فرمایشات امسال رهبری مسئولیت سنگینی را متوجه دولت کرد. دولت تدبیر و امید که رونق اقتصادی را از اولویت های خود در سال جدید اعلام کرده، باید به تاسی از شعار امسال، به بهترین نحو ممکن امور اجرایی کشور را پیش ببرد و خدمات کاملی به مردم ارائه دهد، چرا که ملت با هوشیاری کامل، اقدامات دولت را در تمامی عرصه ها دنبال خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد شکاف میان ملت و دولت یکی از برنامه‌های محوری دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، از این رو پذیرش جایگاه والای ملت و توانایی‌های عظیم آن از سوی دولت و استفاده از این نیروی عظیم در مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات، ضرورت دارد و همه باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha