دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدلی

حوزه/ مدير مدرسه علميه صدر خواجو به تلاش دشمن برای دو قطبی کردن جامعه ایران اشاره کرد و گفت: همدلی دولت و ملت، توطئه های شوم دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام  مهدي  فرزين در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، به تلاش دشمن برای دو قطبی کردن جامعه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم، ترفندي از سوي دشمن به منظور تحت فشار قرار دادن ملت مسلمان و انقلابي ايران است  و تفاوتي ندارد  كه  تحریم های در دوره کدام ریاست جمهوری و دولت باشد، بلكه اصل مطلب اين است كه دشمنان و در راس آنها آمريكا  قصد ضربه زدن به کشور و نظام را با هر ابزاري  دارند.

مدير مدرسه علميه صدر خواجو با اشاره به هوشمندی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری به نام "ملت و دولت، همدلی و هم زباني" براساس ارزيابي شرايط سياسي منطقه و جهان، افزود: با تحقق کامل همدلی مردم و مسئولان بسیاری از تلاش های دشمنان علیه ایران اسلامی خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام فرزين با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، گفت: نزدیکی جناح های سیاسی کشور به یکدیگر، خدمت آنها به مردم و تلاش همگانی برای رفع مشکلات از جمله راهکارهای تحقق شعار امسال است كه به نظر مي رسد با توجه به در پيش بودن دو انتخابات بزرگ مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، اين امر از اهميت بالايي برخوردار است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha