جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی تبار - مشهد اردهال

حوزه/ امام جمعه مشهد اردهال با تاکید بر حفظ حجاب در کشور، گفت: امروز دشمن درصدد ترویج بی حیایی و بدحجابی در کشور است.

حجت الاسلام  مهدی سلیمانی تبار، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان،  با بیان اینکه در اسلام، آیات قرآن معیار واقعی کمالات زن بوده و طبق آن فرقی بین زن و مرد نیست ، اظهار داشت: هدف از آفرینش این است که زن و مرد به کمال برسند و سعادتمند و دین دار شوند.

وی ادامه داد: اسلام و قرآن می ‌گویند زن باید با حجاب و دین دار باشد، ولی دشمنان دنبال این هستند که نماز را از زن دور کنند و فحشا و بی حجابی را جزو کمالات زن بدانند.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اینکه دشمنان، زن امروزی را این گونه معرفی می‌کنند که زن در خانه نباید کار کند و همیشه دنبال تفریح و خوش گذران باشد؛ خاطرنشان کرد:دشمنان، الگوی زن را بی‌ حجابی و بی‌ عفتی می ‌دانند و می‌خواهند با تبلیغات گسترده، به مردم تلقین کنند که زن روز باید این ‌گونه باشد.

حجت الاسلام سلیمانی تبار گفت: زن حق خود نمایی ندارد، چون موجب فساد در جامعه می‌شود و بی حجابی منجر به فساد و فساد موجب نابودی یک جامعه می‌شود و دشمنان با تمام تجهیزات که شامل ماهواره هم می‌شود خواستار چنین جامعه ‌ای هستند و این کار، به راحتی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه قدر و منزلت فاطمه زهرا (س) آن گونه که شایسته است برای جامعه جهانی شناخته نشده است، تصریح کرد: امروز جامعه جهانی و رسانه‌ های مختلف به دنبال الگو‌سازی برای نسل جوان هستند و حضرت زهرا (س) از همه جهات می‌تواند به الگویی برای جهانیان تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه کاشان،  با بیان اینکه مقام زن آنقدر والا است که در اسلام تبعیضی بین زن و مرد وجود ندارد؛ اظهار داشت: زنان جامعه ما در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور دارند و حتی در برخی موارد بهتر از مردان ظاهر شده اند که از آن جمله می توان به دوران دفاع مقدس و راهپیمائی ها اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمانی تبار در پایان تاکید کرد: اگر زنان و مادران حتی در مسائل کوچک الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار دهند می‌ توانند خود و فرزندانشان را به سعادت دنیوی و اخروی برسانند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha