سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عباس قریشی

حوزه/مسئول عقیدتی، سیاسی ارتش منطقه اصفهان گفت: حضور نیروهای متدین، معتقد و متخصص در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که دشمنان انقلاب و اسلام نتوانند کوچکترین خدشه ای به صلابت و اقتدار انقلاب و نظام وارد آورند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عباس قریشی، ظهر امروز در نشست خبری ارتش منطقه اصفهان با اصحاب رسانه به مناسبت روز 29 فروردین، اظهار کرد: حقیقتا امام راحل با تدبیری حکیمانه و با بصیرتی هوشمندانه روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی نام نهادند.

وی بیان کرد: با نگاه اجمالی به پیام امام راحل به ارتش جمهوری اسلامی ایران متوجه اعتماد و اطمینان کامل معظم له به ارتش و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران می شویم.

مسئول عقیدتی، سیاسی ارتش منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های بارز و شاخصی است که از آن جمله می توان به مردمی و مکتبی بودن آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: از بزرگترین افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که طبق فرمایش فرمانده کل قوا، ارتش اسلام است  و با پیوند معنویت و مهارت در بدنه نظامی خود توانسته است خود را در جهان مطرح سازد.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: امروز ارتش ایران با عنایت فرمانده کل قوا و پشتوانه مردمی  در راستای رسالت خطیر خود که تامین امنیت ملی است گام برمی دارد.

وی تاکید کرد: حضور نیروهای متدین، معتقد و متخصص در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که دشمنان انقلاب و اسلام نتوانند کوچکترین خدشه ای به  صلابت و اقتدار  انقلاب و نظام وارد آورند.

مسئول عقیدتی، سیاسی ارتش منطقه اصفهان با بیان اینکه ارتش جمهوری  اسلامی ایران بیش از 48 هزار شهید در راه انقلاب و اسلام،تقدیم کرده است، گفت: ارتش و نیروهای خدوم ان تمام قد در راستای حفاظت از ارزش های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی یادآورشد: نامگذاری روز 29 فروردین به نام روز ارتش از سوی امام راحل، خنثی کننده توطئه های  خائنان و بدبینان به ارتش بود.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی های بارز ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ایران تعمیق معارف دینی و اسلامی در وجودآنان در کنار امور فنی و مهارتها وتوانمندی ها است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی به همین واسطه مورد تاید مراجع دینی و شرعی است و این بزرگترین افتخار ارتش است.

حجت الاسلام قریشی در ادامه در توضیح برنامه های هفته ارتش اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه کتابخانه در راستای تعمیق معارف دین و آشنایی با ارتش، اعزام مبلغین و سخنران به مدارس سطح شهر به منظور آگاه سازی و دیدار با خانواده شهد از جمله برنامه ها است.

در ادامه این جلسه فرمانده ارتش منطقه اصفهان، امیر رضا جهادی ارسی،  ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت منافع ملی در داخل مرزها و چه بسا فرامرزهای کشور را وظیفه خطیر خود می داند

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha