پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مومنی/ حوزه اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از تدوین نقشه راه فرهنگی تبلیغ دراستان به عنوان شناسنامه تبلیغی برای اولین بار در کشور خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه مسئول تبلیغ و هجرت حوزه علمیه این استان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: عرصه تبلیغ دین، امری بسیار حساس و مهم است.

وی بیان کرد: اعزام، ساماندهی و مدیریت  حضور مبلغین دینی در مناطق محروم استان ها یکی از رسالت های خطیر حوزه علمیه است  که اهتمام لازم و فراهم سازی بستر لازم برای آن می تواند نتایج بسیار اثربخشی را در بحث ترویج  و تعمیمق دین در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام مومنی، تصریح کرد: حقیقتا روحانیون و مبلغین طرح هجرت بلند مدت، جهادگرانه و خالصانه با تمامی مشقت‌ها و مشکلات موجود، همراه با خانواده در مناطق محروم حاضر می شوند و رسالت خطیر تبیلغ دین را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: نظارت، ارزیابی و توجه به مباحث خانواده‌های مبلغین طرح هجرت از جمله اولویت های معاونت تهذیب و تبلیغ استان اصفهان است که در سال جدید مورد نظر قرار خواهیم داد.

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان خاطر نشان کرد: شناسایی و تشخیص راه حل های مناسب برای حل معضلات اجتماعی و خانوادگی مردم مناطق محروم و تسلط بر فرهنگ و تربیت آن مناطق از جمله اموری است که مبلغین طرح هجرت باید نسبت به آن اهتمام ورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha