چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
معاونت تبلیغ

حوزه/ معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏آموزان، از بین طلاب و روحانیون علاقمند، پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت اعزام و تبلیغ در مدارس امین، جذب و گزینش می‏نماید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏آموزان، از بین طلاب و روحانیون علاقمند، توانمند، مجرب و متعهد، تعدادی را پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت اعزام و تبلیغ در مدارس امین، سمپاد (استعدادهای درخشان)، نمونه دولتی، شبانه‏روزی و... جذب و گزینش می‏نماید.

برپایه این گزارش:  اتمام سطح 2 حوزه (تا قبل از اعزام)و برخورداری از سلامت جسمی و روحی از شرایط جذب و گزینش می باشد.

این گزارش می افزاید: پرداخت حق التبلیغ ماهیانه؛برخورداری از امتیاز کمک هزینه مسکن؛امکان تبلیغ در مراکز استان، شهرستان، شهر و یا بخش؛ امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت؛امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی و مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری وبرخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی از امتیازات شرکت در این طرح می باشد.

علاقه مندان می توانند  تا  30خردادماه سال جاری در ساعات اداری به نشانی ،قم45 متری شهید صدوقی، 20متری فجر، خیابان دانش، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه، طبقه 2 ، ضلع2 ، اداره کل همکاری‏های

تبلیغی، اداره جذب و گزینش، اتاق 326 - مراجعه کرده یا به سایتwww.mobaleghan.com رجوع کنند.

 شماره تماس: 32916669 – 025 برای پاسخگویی به سوالات  علاقه مندان به این دوره آموزشی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha