شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347718
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
طاحونی نطنز

حوزه/ استاد حوزه اصفهان، جنایات آل سعود در یمن را مایه شرمساری مسلمانان دانسته و تاکید کرد: مردم یمن با همدلی و همبستگی انقلاب کرده و نخواهند گذاشت که اهداف آل سعودی و آمریکا در این کشور پیاده شود.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به جنایات آل سعود، گفت: حمله عربستان به یمن و کشتار مردم بیگناه، چهره واقعی آل سعود را نمایان تر کرد.

وی افزود: عربستان سعودی اکنون همانند رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به کشتن انسان های بی گناه و مسلمان می کند و آزادیخواهان  فهمیده اند که پول های نفت مسلمانان در چه مسیری در حال هزینه شدن است.

این محقق حوزوی با بیان این که دشمنان به دنبال ایران هراسی هستند، تاکید کرد: ملت های بیدار به دنبال عزت خود هستند و در این راستا از انقلاب اسلامی و ملت ایران الگو برداری می کنند.

امام جمعه تیران اصفهان جنایات آل سعود در یمن را مایه شرمساری مسلمانان دانسته و افزود: آل سعود به بهانه حمایت از دیکتاتور و رئیس جمهور خائن یمن که به مملکتش خیانت کرده، با مردم این کشور وارد جنگ شده‌اند.

حجت الاسلام طاحونی با اشاربه کشته شدن صدها نفر در حملات عربستان سعودی به یمن، خاطرنشان کرد: آل سعود که خود را خادم الحرمین می داند چرا بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند و مردم بیگناه یمن را به خاک و خون می کشد و در برابر ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین می‌شود، سکوت کرده است.

حجت الاسلام طاحونی در پایان یادآور شد: مردم یمن با همدلی و همبستگی انقلاب کرده و به هیچ وجه نخواهند گذاشت که اهداف عربستان سعودی و آمریکا در این کشور پیاده شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha