یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجتهد شبستری

حوزه/ رژیم آل سعود با تبلیغات گسترده، خود را خادم الحرمین معرفی می کند، در حالی که درآمدهای کلان نفتی عربستان صرف مبارزه با اسلام می شود و خیانت های آنها کمتر از جنایات رژیم صهیونیستی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، در پی  اقدام جنایت کارانه رژیم آل سعود و همراهان منطقه ای آن در تجاوز به یمن و آغاز جنگ علیه مردم این کشور اسلامی، تلاش جبهه دشمن برای عملیات روانی ضد نظام اسلامی و ملت ایران و همچنین بی حرمتی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، صبح امروز تجمع اعتراض آمیزی با حضور اقشار مختلف مردم، علماء، طلاب، روحانیون، دانشجویان و مسئولین استانی، در مقابل بیت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار گردید.

*اضمحلال رژیم ستمگر سعودی

آیت الله مجتهد شبستری، در این تجمع ضمن تشکر و قدرانی از حضور پرشور مردم، با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) که می فرماید: «من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس منهم و من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم»/هرکس صبح کند بدون آن که قصدش رسیدگی به امور مسلمانان باشد، از مسلمانان نیست و هرکس صدای مردی را بشنود که مسلمانان را به یاری می طلبد و به یاری او نشتابد، مسلمان نیست، گفت: به لطف پروردگار در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی و اضمحلال رژیم ستمگر سعودی خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: استکبار جهانی برای تضعیف مسلمین، دو غده چرکین و سرطانی را که عبارت است از  رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی، برای متوقف کردن اسلام ناب ایجاد کرده و با تقویت آن ها قصد جلوگیری از نفوذ و صدور اسلام ناب محمدی دارد.

*خائن الحرمین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: رژیم آل سعود با تبلیغات گسترده در جهان، خود را خادم الحرمین معرفی می کند، در حالی که درآمدهای کلان نفتی عربستان صرف مبارزه با اسلام می شود و همگان می دانند که آل سعود تحت سلطه آمریکا است.

وی با اشاره به تاریخچه فرقه ضاله وهابیت که دست پرورده و دست نشانده استکبار است، خاطر نشان کرد: رژیم وهابی عربستان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، گروهک هایی همچون طالبان، النصره و داعش را به وجود آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آل سعود با عقاید تکفیری خود، به نام اسلام جسارت هایی علیه مسلمانان می کند و خیانت های آنها کمتر از جنایت های رژیم صهیونیستی نیست.

*تفرقه افکنی آل سعود

وی با اشاره به عداوت رژیم وهابی آل سعود با شیعیان، گفت: عداوت سعودی ها با شیعیان بیش از پیش محسوس شده و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جنگ افروزی و دامن زدن به اختلافات، به دنبال از بردن تشیع و جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با یادآوری جنایت سعودی ها در کشتار حجاج ایرانی که حدود دو دهه پیش رخ داد و موجب تحریم مقطعی سفر حج از سوی امام خمینی(ره) شد، بیان داشت: سعودی ها در این اواخر جسارت خود را زیاد تر کرده و حوادثی همچون تصادف اتوبوس زائران ایرانی و حلادثه فرودگاه جده را به وجود آوردند.

وی با اشاره به عمل شرم آور جسارت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، تاکید کرد: در صورت تعلل در مجازات مجرمان این حادثه، علاوه بر تداوم لغو سفر عمره، روابط دیپلماسی با عربستان نیز متوقف خواهد شد.

*یمن؛ قبرستان آل سعود

آیت الله مجتهد شبستری، با محکوم نمودن جنایات آل سعود در حمله به یمن، تصریح کرد: مردم یمن تربیت یافته مکتب سیدالشهدا(ع) هستند و با مقاومت خود عربستان را به خاک مذلت کشانده و این کشور را به قبرستان آنها تبدیل می کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان اهل بیت(ع)، گفت: آل سعود با جنایات خود در یمن، قبر خود را کنده است و درآینده سقوط پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    احسنت...