یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ آیت الله مجتهد شبستری با حضور در منزل شهیدان ابراهیمی جویای حال پدر و مادر این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام  میلاد حضرت صدیقه کبری(س) با حضور در منزل شهیدان ابراهیمی جویای حال پدر و مادر این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گردید.

وی در این دیدار اظهار داشت: همانطوری که شهداء معظم در پیشگاه الهی ماجور هستند، خانواده معزز شهداء نیز به سبب صبر و استقامتی که در این مسیر هستند قطعا ماجور هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که شهدا حق بزرگی بر ملت ایران دارند و مایه عظمت اسلام و مسلمین شده اند، اظهار داشت: شهدا همانطور که شفیع خانواده هایشان و منصوبانشان در آن دنیا هستند، در این جهان نیز عزت و احترام برای خانواده هایشان به ارمغان آورده اند و همیشه مورد احترام و عزیز همگان هستند.

وی خاطر نشان کرد: مادران شهداء به سبب تربیت چنین فرزندانی قطعا در نزد خداوند متعال پاداش ویژه ای دارند و مشمول شفاعت ائمه اطهار(ع) هستند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید راه ولایت هستند و الگو و اسوه ای برای تمام زنان عالم هستند.

آیت الله مجتهد شبستری در پایان ضمن تقدیر از همسران و مادران شهدا، به آنها توصیه کرد: در این جایگاه والایی که قرار گرفته اید با استعانت از پروردگار در جهت اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه قدم بردارید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha