شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
15

حوزه/ جشن بزرگ میلاد کوثر، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، به همت حوزه علمیه خواهران و بسیج جامعه زنان، در مصلي اعظم حضرت امام خميني(ره) تبريز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، در این جشن که پیش از ظهر امروز  با حضور آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سرکار خانم اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور برگزار گردید، از 45 زوج بسیجی در راستای ترویج ازدواج آسان در بین جوانان و همسران شهدای مدافعین حرم تجليل گردید.

حجت الاسلام محدث نیا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز، در این مراسم تبریک این روز و ضمن بیان این مطلب که حضرت فاطمه زهرا(س) عطیه گرانبهای الهی است، افزود: باید با اقتدا به این اسوه و عصاره عالم خلقت بتوانیم با معرفت اهل بیت(ع) محبت خاندان رسول گرامی اسلام را در دل هایمان به محبتی ابدی تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت پیروی از سیره اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) اسیر فرهنگ منحط غربی و رفتارهای غیر اخلاقی که امروز دشمن تلاش دارد در جامعه ترویج دهد، نشده و با محبت ائمه(ع)، الگوهای کفر و فساد کمرنگ و کم فروغ شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha