جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا طاحونی - تیران و کرون

حوزه / امام جمعه شهرستان تیران و کرون استان اصفهان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا،گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر تمام یاوه گویی ها است.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به گرامیداشت ایام الله 22 بهمن، اظهار داشت: از آنجا که امروز دشمنان قسم خورده اسلام، از هر کارشکنی و ضربه زدن نسبت به دین خدا و نظام اسلامی فروگذار نمی کنند، لذا ما رسالتی مهم در مقابله با آنها داشته و باید با نگاه عاشورایی دین را تبلیغ کنیم.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون، افزود: با توجه به آیه شریفه قرآن ، وضعیت فعلی در رابطه با آحاد مردم در نظام اسلامی به خصوص مسئولان اقتضا می کند که با دشمنان اسلام با شدت و با دوستان با نگاه رحمت و مهربانانه برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در همین راستا امروز باید دشمن شناسی به جوانان در اولویت کار همه مسئولان قرار بگیرد، گفت: همچنین تقویت اخلاقیات، اعتقادات و معرفی دستاورهای انقلاب و نظام به جوانان باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

حجت الاسلام طاحونی، با اشاره به اینکه  امروز صدور انقلاب اسلامی انجام شده است، افزود: دنیای کنونی به راحتی می تواند انقلاب و دستاوردهای ما را شناخته و مورد الگوی خود قرار دهد بنابراین وظیفه اطلاع رسانی از سوی مسئولان به خصوص با محوریت دیپلماسی خارجی اهمیت ویژه ای دارد.

وی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن امسال هم، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت امروز و تحریم های ظالمانه علیه ایران، ما باید به راهپیمایی امسال نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با حربه های مختلف قصد دارند مردم را نسبت به مسئولان خود بدبین و آنها را از حاکمیت خود جدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha