پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید محمود فقیهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به شکست ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل، گفت: ملت ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها، هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از كاشان، حجت‌الاسلام محمود فقیهی، در حاشیه سفر به شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور با صلابت مردم در صحنه های انقلاب، توطئه های دشمن را خنثی و کشور را بیمه می‌کند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی به استکبار جهانی بود که ملت سرافراز ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و با تمام قوا و در همه شرایط از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: این حضور، به مسئولان و مدیران کشورنیز انگیزه ای مضاعف برای خدمت رسانی بخشید.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، شکست ابهت پوشالی و دروغین استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب بیداری و خودباوری ملت های ستمدیده و مظلوم جهان شد، به گونه ای که هم اکنون حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل ایستاده و شکست های پی در پی را به این رژیم غاصب تحمیل می کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha