جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام سالک

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پاسدار خون شهدا هستند و امروز بهترین شعاری که سر دادند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز چیزی جز شور، شعور و بصیرت از مردم ندیدیم، اظهار داشت: مردم یک بار دیگر با حماسه آفرینی دنیا را مبهوت کردند.

وی با اشاره به صحنه‌های زیبایی که از حضور مردم دیده بود، افزود: پدری فرزند خردسال خود را با پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی شانه گرفته بود و می‌گفت "آمده‌ام زیبایی‌های جمهوری اسلامی ایران را به فرزندم نشان دهم"، پیرمردی که عصازنان خود را به میدان امام می‌رساند با اشک شوق و خوشحالی اجازه تشکر به ما به عنوان مسئول و خدمتگزار نداد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود مشکلات و تحریم ها، بنده امروز چیزی جز شور، شعور، قدرت، عظمت، شادابی و از ملت سرافراز و ولایتمدار ایران ندیدم.

رئیس فراکسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: مردم پاسدار خون شهدا هستند و امروز بهترین شعاری که سر دادند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha