پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام فخری

حوزه/حضور حداکثری ملت ایران در صحنه، تیری بر چشم دشمنان نظام و مردم ایران است و هیچ پاسخی کوبنده تر از حضور مردم در مقابل یاوه گویی سران غرب نیست.

 حجت الاسلام سیدمحمد فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با قدردانی از حضور حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی در راه پیمایی22 بهمن ماه، اظهارداشت: حضور فعال مردم در صحنه های دینی، سیاسی و اجتماعی نشانگر علاقمندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد قلبی و عملی به ولایت فقیه است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عزت مردم، دستیابی به استقلال و امنیت، موفقیت های علمی و فناوری هسته ای و همچنین اشاعه فرهنگ ناب اسلام و بیداری اسلامی در سطح جهان از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب بشمار می آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حمایت ملت از ولایت و آرمان های نظام را به معنای لبیک گویی به ارزش های دینی و تبعیت از رهبر فرزانه عنوان کرد و افزود: دشمنان و استکبار غربی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب موانع بسیاری اعم از تحریم، تهدید و اختلاف افکنی را برای ملت ایران طراحی کردند، ولی حماسه حضور و غیرتمندی ملت مانع از تحقق توطئه دشمنان در این کشور شده است.

وی، شرکت در مناسبات ملی و اجتماعی را موجب دلگرمی مسئولین نظام و ناامیدی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری تیری بر چشم دشمنان نظام و مردم ایران است و هیچ پاسخی کوبنده تر از حضور مردم نیست.

حجت الاسلام فخری، پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  را بهانه ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و خون شهدا عنوان کرد و افزود: تلاش برای شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای جوانان این مرز و بوم فراهم می سازد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha