شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد، گفت: نظریه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری، حلقه تحریم ها را شکست و امروز ایران با کشورهای زیادی معاملات اقتصادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در راهپیمایی 22 بهمن در خرم آباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یک جریان ضد استکباری و مولد بیداری اسلامی در دنیا تبدیل شده است، گفت: تمام اقدامات دشمن همانند تهاجم فرهنگی، فتنه 88، ایران هراسی و اسلام هراسی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به دنیا فهماند هرگاه ملتی متحد و یکپارچه باشد، هیچ قدرتی نمی تواند در برابر آن ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه واقعه بزرگ غدیر و قیام خونین عاشورای حسینی دارد، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی به مردم دنیا، آزادی، سربلندی و استقلال و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی چیزی جز استقلال و ایستادگی در برابر طاغوت نبوده  و هدف آن، استقرار نظام جمهوری مبتنی بر ولایت فقیه  بوده است.

وی، عدالت، رفاه و آسایش را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: پیام انقلاب اسلامی این است که قدرت های مادی توان مقابله با ارزش های معنوی را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تاکید کرد: پیام انقلاب اسلامی به مسلمانان دنیا، وحدت و عزت اسلامی، بازگشت به هویت دینی و بیداری اسلامی است و به همین جهت دنیا به سمت مبارزه با استکبار حرکت می کند.

 حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی گفت: ریشه دشمنی آمریکا با ملت ایران چیزی جز پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام و شهیدان نیست.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا در هشت سال دفاع مقدس توان دفاعی ملت ایران را تجربه کرده است، افزود:  حمله نظامی آمریکا نه تنها گزینه روی میز او نیست، بلکه گزینه زیر میزهم نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تحریم های آمریکا، اثر خود را از دست داده است، گفت: طرح مسئله اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، حلقه تحریم های اقتصادی دشمن را شکست و امروز ایران با کشورهای زیادی معاملات اقتصادی دارد.

حجت الاسلام والسلمین میرعمادی تصریح کرد: امروز آمریکا چاره ای جز مذاکره  با ایران ندارد و او به مذاکره نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در 19 بهمن ماه امسال خطوط اصلی مذاکره را مشخص کردند، گفت: این اعلام مواضع رهبر انقلاب، توطئه های آمریکا را بر مذاکره خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: وحدت و انسجامی که امروز وجود دارد و حمایت رهبری و تعیین خطوط قرمز برای مذاکرات و شفاف سازی، آینده مذاکره را مشخص کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: آمریکا و دشمنان ملت ایران باید بدانند پیام 22 بهمن ایستادگی در برابر ظلم و ستم، وحدت، همدلی، انسجام و یکپارچگی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) نشات گرفته و 36 سال است که ایستاده و مایه الهام بخش زندگی برای دنیا شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha