جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: باید زمینه و زیرساخت های لازم برای اشتغال جوانان و نخبگان فراهم شود تا به به سایر استان ها و یا خارج از کشور مهاجرت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی، پیش از ظهر امروز در نشست رئیس قوه قضائیه با حوزیان، نخبگان و دانشگاهیان استان لرستان، با اشاره به اینکه یکی از خواسته های مقام معظم رهبری تربیت نیروهای مومن، متعهد و انقلابی است گفت: امروز باید حوزو یان و جوامع علمی با برنامه ریزی بر روی اصول تربیتی و اخلاقی، برای تحقق مطالبه به حق مقام معظم رهبری، تمام همت خود را به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مقام معظم رهبری، دهه چهارم انقلاب را "دهه پیشرفت و عدالت" نامگذاری کرده اند، ابراز داشت: تحقق پیشرفت و عدالت در جمهوری اسلامی ایران تربیت نیروهای نخبه مومن و متعهد امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به این که امروز پیشرفت های معنوی، علمی و صنعتی در ایران نتیجه تربیت نیروهای متعهد و خلاق است و همین موضوع، ریشه دشمنی آمریکا با ایران می باشد، افزود: پیروزی انقلاب نوید بخش آینده درخشانی نه تنها برای ایران، بلکه برای تمام بشریت بود؛ چرا که این انقلاب منشأ بیداری اسلامی شد و توانست سایر ملت های آزادی خواه را نیز بیدار کند و دچار تغییر و تحول نماید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به جایگاه رفیع و تاثیرگذار حوزیان، نخبگان و دانشگاهیان در پیشرفت جوامع، گفت: در لرستان نیروهای نخبه زیادی وجود دارد که باید زمینه و زیرساخت های لازم برای پرورش و اشتغال آنها در تمام ابعاد فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت ویژه مسئولان ارشد نظام اسلامی با توجه به توانمندی های استان لرستان، زیر ساخت های لازم برای اشتغال جوانان و نخبگان فراهم شود تا شاهد مهاجرت نخبگان استان به سایر استان ها و خارج از کشور نباشیم و این نیروها در زادگاهشان منشاء فعالیت های ارزنده و مثبت باشند.

امام جمعه خرم آباد در پایان گفت: حوزویان و دانشگاهیان باید با تولید علم و همچنین با نوآوری های و خلاقیت زمینه پیشرفت روز افزون جمهوری اسلامی را فراهم کنند تا ایران اسلامی به داخل متکی باشد و به خود کفایی برسد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha