سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایران اسلامی با پیشرفت های دفاعی خیره کننده، قادر است در کمترین زمان، به تهدیدات پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمين مير عمادي، پیش از ظهر امروز، به مناسبت سالروز بيعت همافران نيروي هوايي با امام راحل(ره)، در جمع نيروهاي مسلح استان لرستان، با تبریک دهه فجر انقلاب، ابرازداشت: تضعيف قدرت دفاعي ايران اسلامي از اهداف اصلي دشمن است، اما با همت سربازان جان بركف، تهديدات دشمنان بي پاسخ نمی ماند.

وي، بيعت همافران نيروي هوايي با امام راحل را منشاء يك رويداد تاريخي بیان کرد و افزود: در این روز، ايمان، وفاداري، شجاعت، اتحاد و همبستگي ارتش با مردم و انقلاب و مهمتر از همه تبعيت از ولايت فقيه به نمایش گذاشته شد.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان با اشاره به اين كه دشمن در تمامي عرصه های اقتصادی، سياسی، فرهنگی و نظامي شكست خورده است، تصريح كرد: دشمن امروز قدرت دفاعي ايران را نشانه گرفته، ولي با عنايت حق تعالي، اخلاص مردم و جانفشانی نیروهای مسلح، راه به جايي نخواهد برد.

وي، پيشرفت هاي علمي و نظامي ايران اسلامي را از مصاديق بارز قدرت دفاعي نظام برشمرد و ابراز داشت: امروز ايران اسلامي با تكيه بر ظرفیت ها و توان داخلي توانسته با وجود تحريم ها، به تکنولوژی ساخت تجهيزات سبك و سنگين دفاعی دست يابد.

امام جمعه خرم آباد، تجربه هشت سال دفاع مقدس را از عوامل قدرت دفاعي ایران ذکر کرد و افزود: ایران اسلامی با استفاده از این تجربه، به پیشرفت های دفاعی خیره کننده ای دست یافته و قادر است در کمترین زمان، به تهدیدات پاسخ دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، قدرت دفاعي ايران را از ثمرات انقلاب اسلامي دانسته و گفت: حفظ قدرت نظامي به اخلاص و آمادگي نيروهاي مسلح و تبعیت کامل آنان از ولایت فقیه بستگی دارد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha