جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از ثروت و سرمایه کشور باید برای گره‌گشایی مشکلات مردم و رفاه حال آنها استفاده کرد .

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در همایش وحدت اسلام، توسعه و تجارت  با اشاره به اینکه ثروت و سرمایه دو عامل برای حل مشکلات مردم هستند گفت: امروز باید با دارا بودن این دو عنصر گره ای از مشکلات اشتغال در جامعه را باز کنیم،

امام جمعه خرم‌آباد افزود :خالق هستی انسان را آفریده است تا با بهره مندی از نعمت های  خدادی و تلاش و کاربتواند مشکلات خلق زمین را حل کند. 

وی خاطر نشان کرد : امروز باید مسلمانان با اتحاد و همدلی از ثروتهای خدادای و سرمایه خود استفاده کنند تا ثروت  در راستای تولید استفاده شود و مشکلات بیکاری تا حدودی مرتفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مسلمانان باید با ایمان، تقوا، وحدت، اخوت، مشکلات هم را حل کنند گفت : حل کردن مشکلات مردم باعث افزایش ثروت در جامعه  نیز می شود.

وی خاطر نشان کرد : امروز استان لرستان با دارا بودن زیر ساختهای گردشگری و بالا بودن  شاخص‌های امنیتی جزء استان‌های نخست کشور است،گفت : امیدواریم با ورود سرمایه گذاران به استان لرستان بخشی از مشکلات استان رفع شود

خاطرنشان می شود: همایش توسعه و تجارت کشورهای مسلمان با شرکت 28 سرمایه گذار داخلی و خارجی امروز در خرم آباد برگزار شد .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha