یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه / نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت : روحانيت بايد همواره تلاش كند جلوه هاي زيباي دين محمدي(ص) را به جامعه و به خصوص جوانان نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد مير عمادي ، ظهر امروز  در آيين تلبس طلاب حوزه علميه استان لرستان با تبريك سالروز ولادت امام حسن عسکري(ع)، با اشاره به  سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت : اسلام با زحمات فراوانی به دست ما رسیده و روحانيت در این زمینه همواره نگهبان و حافظ دين بوده و امروز هم بايد در برابر هجمه هاي عظيمي كه نسبت به دين اسلام وارد مي شود هوشیار بوده  و براي حفاظت از دين از هيچ كوششي فروگذار نكند.

وي با اشاره به اينكه امروز روحانيت بايد در برابربدعت،كج انديشي و بدفهمي ها از دين مراقبت كند افزود : روحانيت بايد همواره در تلاش باشد كه ابعاد زيباي دين را به جامعه نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمين مير عمادي با اشاره به اينكه امروز حوزه هاي علميه وظيفه دارند نيروهاي مهذب تربيت كنند گفت : حوزه هاي علميه با تربيت طلابي پويا و خلاق و مهذب می‌توانند مراحل رشد و سعادت جامعه را فراهم كنند.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان بيان داشت: مردم جامعه وقتي ببينند روحاني و مبلغان در عمل و اخلاقشان تهذيب وجود  دارد بيشتر او را مي پذيرند و انجام فرامين ديني را رعايت مي كنند.

وي در پایان با اشاره به بخشی از نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و امريكا  كه بر فرا گیری نكته هاي اسلام  از كارشناسان اسلام  تاکید کردند، گفت : همين موضوع وظيفه روحانيت و مبلغان را دو چندان سنگين تر كرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha