جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که ریشه های درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری و با تلاش و همدلی مسئولان و مردم تنومند شده است، تاکید کرد: همه باید نسبت به انقلاب و حفظ آن احساس تکلیف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، با بیان این که روحانیت آغاز گر حرکت انقلاب بوده است، گفت: امام(ره) با ایمان و انگیزه الهی و با کمک مردم مومن و انقلابی توانست استبداد را ریشه کن کرده و حکومت جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کند.

وی با اشاره به جایگاه هدایتگری روحانیت و اعتماد مردم به این قشر، ابراز داشت: روحانیت با دریافت پیام های امام خمینی(ره) و ابلاغ به مردم انقلابی و انسجام بخشی به مبارزات ملت، نقش تعیین کننده ای در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که بیداری مردم و تنفر آنها از رژِم منحوس پهلوی با تبلیغ روحانیون محقق شد، تصریح کرد: روحانیون با بیان محکم، مردم را از ظلم و جور حکومت ستمشاهی آگاه می کردند.

وی به رسالت امروز روحانیت نیز اشاره کرد و گفت: امروز روحانیون تمام توان خود را در راه مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بکار گرفته اند و برای استمرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به این که ریشه های درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و با تلاش و همدلی مسئولان و مردم تنومند شده است، تاکید کرد: همه باید نسبت به انقلاب و حفظ آن احساس تکلیف کنیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: باید با ادامه راه امام(ره)، پیروی از ولی فقیه و اتحاد و همدلی، اهداف انقلاب را محقق کنیم.

انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha