شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: همزمان با دهه فجر 300 مبلغ به نقاط مختلف استان لرستان برای ترویج اهداف انقلاب اعزام شده اند.

حجت الاسلام غلامی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه نسل های پیشین معرفی اهداف انقلاب و دستاوردهای این انقلاب به نسل جوان است گفت : باید تلاش کنیم تا این معارف و دستاوردها را به نسل جوان جامعه یادآوری کنیم.

وی تصریح کرد :برای شکل گیری انقلاب اسلامی خون های گرانبهایی ریخته شده است لذا  برای استمرار این انقلاب باید وقایع انقلاب و اهداف شکل گیری نظام اسلامی برای نسل جوان جامعه بازگو شود .

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، با اشاره به  نقش محوری مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت : مساجد همواره به عنوان کانونی برای فعالیتهای انقلابی جوانان و افراد انقلابی بوده اند لذا امروز هم باید به نقش این کانونها در ارائه برنامه های دهه فجر بیش از پیش اهمیت داده شود .

حجت الاسلام غلامی  بیان داشت : از ابتدای دهه فجر تا  پایان این دهه بیش از 100 گفتمان انقلابی با موضوع بصیرت انقلابی در مدارس و مساجد استان لرستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد : در این ایام علاوه بر برگزاری برنامه های قرآنی در مرکز استان و شهرستانها و همچنین تجلیل از نفرات برتر قرآنی در هر شهرستان جشن شبهای انقلاب در مساجد برگزار می شود

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان از اقامه نماز جماعت مردم در روز 22 بهمن پس از راهپیمایی خبر داد و گفت : امسال پس از برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن نماز جماعت در مصلی ها یا مساجد منتهی به مسیر راهپیمایی نیز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha