یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صادقی لرستان

تولیت مدرسه علميه كماليه خرم آباد، گفت: طلاب و روحانيون بايد تلاش كنند تا با عمل به فرامين الهي و زندگي الهي در جهت هدايت انسانها قدم بردارند.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از خرم آباد، آيت الله شيخ عباسعلي صادقي،در آيين تلبس طلاب حوزه علميه استان لرستان با تبريك ولادت  امام حسن عسکري( ع) و فرا رسيدن  پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي  گفت : اگر انسان علم داشته باشد و اين علم را در جهت كمال بكار نبرد ارزشي نخواهد داشت و به سعادت نيز دست نخواهد يافت .

وي با اشاره به اينكه علم و عمل بايد تواما با هم و در راستاي يكديگر بكار گرفته شود، افزود : حيات زمين به  علم و دانش است و حيات انسان  و سعادت او نيز به بكارگيري دانش و علم  بستگي دارد.

تولیت مدرسه علميه كماليه خرم آباد تصريح كرد: علم و عمل مثل دو بال براي انسان مي مانند كه بايد براي پيشرفت، سعادت و كمال انسالنها بكار گرفته شوند.

این استاد حوزه، با اشاره به اينكه مردم وقتي عمل خوبي ازديگري ببينند مجذوب او خواهند شد بيان داشت: طلاب و روحانيون بايد تلاش كنند تا با عمل به فرامين الهي و زندگي الهي در جهت هدايت انسانها قدم بردارند.

وي خطاب به طلابي كه به لباس روحانيت ملبس می‌شود گفت : شما روحانيون و مبلغان جوان بايد اين فرصت جواني را قدر بدانيد و اگر مي خواهيد تبليغ شما اثر گذار و موفق باشد علم و عملتان بايد همسان باشد.

تولیت حوزه علميه كماليه خرم آباد، در پايان  خاطر نشان كرد : امروز با  توجه به  هجمه هاي اخير دشمنان اسلام، وظيفه روحانيون و مبلغان جوان سنگين تر شده است و بايد با بياني شيوا  و اراده اي راسخ در جهت تقويت آموزه هاي ديني در جامعه تلاش کرده و شبهات را پاسخ دهند.

حجت الاسلام شمسي فر،  مدير مدرسه علميه صادقيه(ص) خرم آباد هم نيز با اشاره به اينكه طلابي كه ملبس مي شوند در واقع لباس امام عصر(عج) را مي پوشند، گفت : اميد مي رود طلاب با پوشيدن اين لباس كه  به عبارتي تاج بندگي است نيز قدر اين لباس را بدانند و در جهت راهنمايي جوانان جامعه و ارشاد آنها نيز تلاش كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha