دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: هم اکنون 820 روحانی بصورت مستمر در مدارس و ادارات استان لرستان به فعالیت تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اعلام این که 700 روحانی در مدارس استان لرستان و 120 روحانی دیگر در ادرات و نهادهای اجرایی استان فعالیت تبلیغی دارند، گفت: روحانیون در مدارس و ادارات علاوه بر اقامه نماز جماعت، به بیان احکام، پاسخ به شبهات و سئوالات و همچنین سخنرانی پیرامون مسائل روز جامعه می پردازند.

وی افزود : به منظور فرهنگ سازی نماز اول وقت در جامعه، از ابتدای امسال تاکنون 5 کارگاه اقامه نماز اول وقت و شیوه های صحیح خوانی نماز برای مربیان پرورشی مدارس و مهدهای کودک استان برگزار شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان ادامه داد: در راستای ترغیب و تشویق دانش آموزان به نماز و ارائه راهکارهایی به والدین برای تربیت دینی فرزندان، از ابتدای امسال تاکنون 200 نشست در استان برگزار گردیده است.

 حجت الاسلام درویش پور با اشاره به این که بیش از 70 درصد برنامه های برگزار شده از سوی ستاد اقامه نماز در طول سال روحانی محور است، برپایی کارگاه های شیوه جذب جوانان به مساجد با موضوع "مفتاح" ویژه ائمه جماعات مساجد شهری و روستایی را از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha