چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 343916
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
l

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه( ع) خرم آباد از تحصیل 142 طلبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت : هم اکنون در این حوزه 142 طلبه در پایه های 1 تا 6 به فراگیری علوم حوزوی مشغول اند.

 وی با اشاره به اینکه ظرفیت این مدرسه با توجه به فضای فیزیکی و سایر شرایط مطلوب تا 250 نفر نیز پیش بینی شده است،بیان داشت : در این حوزه 8  مُدرس مشغول تدریس اند و برای سال تحصیلی آینده نیز ثبت نام از 14 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد و افراد علاقمند با مراجعه به سایت می توانند برای حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه صادقیه( ع) خرم آبادتصریح کرد : سال گذشته نیز بیش از 30 نفر از طلاب در این حوزه علمیه فارغ التحصیل و وارد سطح 2 حوزه شده اند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر ، در ادامه با اشاره به فعالیتهای مختلف این مدرسه، گریزی به  برگزاری کلاس های اخلاق زد و گفت : کلاسهای درس اخلاق این مدرسه چهارشنبه هر هفته با حضور اساتید و علمای بومی و اساتید دعوت شده از قم، برگزار می شود

وی درپایان با اشاره به فعالیت‌های ورزشی طلاب این حوزه علمیه نیز گفت : تمام تمهیدات و امکانات لازم ورزشی برای طلاب  اندیشیده شده و  طلاب علاوه بر شرکت در سالن های فوتبال، والیبال و ورزشهای رزمی بصورت متناوب از استخر شنا نیز بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد موسوی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    میخواهم ثبت نام کنم