چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ترابی - بروجرد

حوزه/ در دهه فجر باید با بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب ، تلاش کرد تا نسل جوان هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین ترابی، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، امروز  در همایش دو هزار نفری دانش آموزان، در سالن آیت الله طالقانی(ره) بروجرد، با تبریک ایام دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، معجزه‌ای الهی بود.

وی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب را ایجاد روحیه خود‌باوری دانسته و گفت: در دهه فجر باید با بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب ، تلاش کرد تا نسل جوان هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد و با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نقشه های استکبار را نقش برآب کرد، ابراز داشت: مجاهدت های ملت ایران اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید تلاش کرد تا افتخارات و دلاوری های آن دوران، برای نسل امروز بازگوشود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف بوده ایم و باید قدر نعمت انقلاب  و ولایت را بدانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha