جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام لطفیان سازمان تبلیغات خراسان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، تحکیم خانواده را یکی از دستاوردهای انقلاب دانسته و گفت: ایجاد نشاط معنوی، در حفظ رابطه عاطفی خانواده ها تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام لطفیان، پیش ازظهر پنج شنبه در همایش "انقلاب و خانواده" با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهارکرد: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، زنان را محور خانواده خواند و ابراز داشت: مدیریت حوزه عاطفی در خانواده برعهده زنان است که این عامل مهمترین بعد تربیتی فرزندان را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه نشاط معنوی، کانون خانواده را گرم می کند، افزود: ایجاد نشاط معنوی، در حفظ رابطه عاطفی خانواده ها تاثیرگذار است، بنابراین باید به مسئله در معنویت افزایی خانواده توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: نقش بانوان در عرصه اجتماعی نیازمند باز تعریف است و در این همایش با باز تعریف این نقش، توان بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که درحال حاضر در برخی از خانواده ها تنها جسم ها در کنار یکدیگر قرار داشته و رابطه عاطفی وجود ندارد، تصریح کرد: باید تلاش شود کانون خانواده به عنوان پایه و اساس جامعه حفظ و تقویت شود.

وی در پایان، ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی، بررسی نقش زنان در پیوند های اجتماعی و ارتقای مشارکت اجتماعی بانوان را از مهمترین اهداف همایش :انقلاب و خانواده" ذکر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha