پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 340705
۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با دانشجویان دانشکده علوم قرآنی گفت : حریت و ازادگی دو ویژگی بارز دانشجویان است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در این دیدار  که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشجویان شهید در 16 آذر 1332 با شهادت خود با رژِیم استعمارگر و ایستادگی در برابر این زورگویان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند، افزود :امروز دانشجویان این مرزو بوم باید با تاسی از دو ویژگی آزادگی و حریت ادامه دهنده راه این دانشجویان شهید باشند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور دانشجویان در فتنه 88 و خاموش شدن این فتنه گفت : دانشجویان در این ماجرا نیز بار دیگر با بصیرت و دشمن شناسی خود نشان دادند همواره در راه ارمانهای والای نظام تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان واقع بینی، آرمانگرایی،حفظ روحیه استکبار ستیزی ،تولید گری و خلاقیت در زمینه علم و همچنین حضور فعال و شرکت مستمر در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب را نیز از جمله خصلت های یک دانشجوی مسلمان و انقلابی برشمرد و خاطرنشان ساخت :داشتن استقلال امروز و رسیدن به پیشرفت و تعالی در ساایه دشمن شناسی است و امروز دشمن شناسی باید در راس همه فعالیتهای دانشجو قرار بگیرد .

حجت الاسلام ولامسلمین میر عمادی خطاب به دانشجویان این دانشکده گفت :  دانشجویان باید با علم آموزی و تهذیب نفس به رسالت اصلی خود که همانا تعلیم و تربیت است دست یابند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha