پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
غلامی لرستان

حوزه/ پیامبر گرامی اسلام(ص) الگوی اخلاق نیک برای همه بشریت است و باید در ابعاد مختلف زندگی خانوادگی، شغلی و تحصیلی،با الگوگیری از حضرت، به ترویج اخلاق اسلامی بپردازیم.

 حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام(ص)  الگوی اخلاق نیک برای همه بشریت است، گفت: امروز باید با الگوگیری از سیره رسول اعظم(ص)، در ابعاد مختلف زندگی خانوادگی، شغلی و تحصیلی، اخلاق خوش اسلامی را ترویج دهیم.

وی با اشاره به این که در آیه 21 سوره احزاب خطاب به انسان ها اشاره شده است که پیامبر(ص) برای شما الگو و اسوه خوبی است افزود: باید با مطالعه سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ع) به سفارشات حضرت عمل کنیم و از هر گونه تکبر، خودبینی و بد اخلاقی دوری کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان، آرامش روحی و روانی و اجتماعی و رسیدن به کمال مطلوب الهی را از جمله آثار اجتماعی و معنوی خلق نیک برشمرد و گفت: براساس روایتی از پیامبر(ص) اخلاق نیک، گناه را همانند آب شدن یخ به وسیله خورشید آب می کند و اخلاق بد، عمل را همان گونه که نمک عسل را فاسد می کند، از بین می برد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha