چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وحدت

حوزه/ دشمنان از خلاءیی که با کم کاری ما ایجاد شده است، استفاده کرده و به ما ضربه می زنند و این کم کاری باعث شده که خون مسلمانان ارزان شده و هرجا که می توانند در حق مسلمانان دست به جنایت بزنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بشیر الرویسی، امروز 18 دی ماه، در دومین روز کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: دشمنان از خلاءیی که با کم کاری ما ایجاد شده است، استفاده کرده و به ما ضربه می زنند.

وی افزود: داعش از همین فضاها ایجاد شد و امروز تمام زیرساخت های کشورهای اسلامی را از بین می برد و در کشورهای مسلمان نیز ریشه می دواند.

دبیرکل حزب الوحده تونس خاطرنشان کرد: این کم کاری باعث شده است که خون مسلمانان ارزان شده و هرجا که می توانند در حق مسلمانان دست به جنایت بزنند.

بشیر الرویسی خاطرنشان کرد:امروز همه باید برای جلوگیری از نزج این فتنه دست به کار شویم و دیگر سکوت جایز نیست؛ دشمنان در حال نابودی و تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

وی افزود: گروه داعش برای ضربه زدن به اسلام ایجاد شد و شاید فکر می کنند که در کارشان موفق شدند، ولی هیچگاه موفق نخواهند شد ، چون اسلام از بین رفتنی نیست و دوباره مسلمانان با وحدت خود را بازیابی خواهند کرد.

این عالم تونسی خاطرنشان کرد: مسلمانان اجازه تقسیم جغرافیایی جهان اسلام را به آنها نمی دهند؛ در اینجا باید به اصل وحدت تمسک کنیم و برای تحکیم وحدت نهایت تلاش خود را مبذول داریم.

دبیر کل حزب الوحده تونس بیان کرد: خداوند می فرماید که ما شما را امت وسط قراردادیم تا هر از گونه افراط و تفریط به دور باشید

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha