جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسوی کرمانشاه

حوزه/ متاسفانه امروز عده ای تحت عنوان سلفی و تکفیری، با ادعای مسلمان بودن، خلاف دستور پیامبر اعظم(ص) و قرآن و در مسیر استکبار حرکت می کنند.

حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: بشارت وجود پیامبر اسلام(ص) در کتب انبیاء سلف وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: تمامی پیامبران پیشین با خداوند عهد و میثاق داشته اند که امت هایشان بشارت آمدن خام الانبیاء(ص) را بدهند و صفات حضرت را بیان کنند.

وی با تاکید بر این که رسالت پیامبراکرم(ص) بود، ابراز داشت: حضرت تکمیل کننده دعوت تمامی انبیاء الهی بودند به همین خاطر ایشان "رحمة للعالمین" هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: پیامبر(ص) برای نجات بشریت مبعوث شدند و با حکمت و علم، موعظه حسنه و دلسوزی و نصیحت مردم را به دین اسلام دعوت کردند چون یکی از اسباب حیات بشریت علم است و هیچ دینی به اندازه اسلام برای علم آموزی ارزش قائل نشده است.

این استاد حوزه یاد آور شد : نبی مکرم اسلام(ص) در دنیا به فکر مدینه فاضله بود و در آخرت نیز شفیع مسلمین است و این بزرگترین نعمت و هدیه برای پیروان آن حضرت است .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به جریان های تکفیری، گفت: متاسفانه امروز عده ای تحت عنوان سلفی و تکفیری، با ادعای مسلمان بودن، خلاف دستور پیامبر اعظم(ص) و قرآن و در مسیر استکبار حرکت می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: پیامبراسلام(ص)، مظهر رحمت و رأفت بود و مردم را به سوی سعادت هدایت می کردند و ما مسلمانان هم باید از سیره آن حضرت الگو بگیریم و با برادری و وحدت درکنار یکدیگر زندگی کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha