شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحدت

حوزه/ تمام سازمان های حقوق بشری در مقابل آلام مردم کشمیر ساکت مانده اند و متاسفانه دست هایی تلاش می کنند که آزادی را از ما بگیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر اسدالله بوتو، شامگاه پنج شنبه در کمیسیون "نقش احزاب اسلامی در وحدت اسلامی" بیت و هشتمین کنفران وحدت در تهران با اشاره به اوضاع وخیم مردم کشمیر، گفت: از وقتی که پاکستان بوجود آمده است، مسلمانان در این کشور غالب بودند؛ مردم کشمیر برای آزادی خود می جنگند و در سال 1948آقای نهرو در سازمان ملل متحد درخواست آتش بس کرد و اجازه خواست که مردم خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی افزود: از آن سال تا سال 2013 از 58سالی که گذشته شاهد کشتار مسلمانان هستیم؛ مسلمانان جهان باید به این مردم کمک کنند تا به آزادی برسند. ما باید به همه مردم مسلمان از جمله کشمیر کمک کنیم؛ نباید حضور نظامی در کشمیر را سنگین کنیم.

رئیس جماعت اسلامی پاکستان خاطرنشان کرد: تمام سازمان های حقوق بشری در مقابل آلام مردم کشمیر ساکت مانده اند و متاسفانه دست هایی تلاش می کنند که آزادی را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: احزاب کشورهای اسلامی نباید از حق تعیین سرنوشت مردم کشمیر به راحتی بگذرند؛ هیچ کمپینی برای حمایت از آزادی مردم مسلمان کشمیر وجود ندارد.

این فعال پاکستانی خاطرنشان کرد: چرا ما نبایستی به عنوان کشورهای مسلمان به کشمیری ها کمک کنیم؛ در سودان غیر مسلمانان بیشتر مطرح می شوند و این مساله نقشه مستکبران است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha