جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحدت

حوزه/ امروز امثال یاسر الحبیب ها از فضایل حسینی صحبت می کنند، اما هدف شان ضربه زدن به امام حسین(ع) است و می خواهند چهره اهل بیت(ع) و شیعه را خدشه دار کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ حسین معتوق از علمای کویت، شامگاه پنج شنبه، در کنفرانس بیست و هشتم وحدت اسلامی، در تهران، با اشاره به تلاش معاندین برای ضربه زدن به مکتب اهل بیت(ع)، گفت: امروز امثال یاسر الحبیب ها از فضایل حسینی صحبت می کنند، اما هدف شان ضربه زدن به امام حسین(ع) است.

وی با بیان این که آمریکا از مشاهده میلیونی حضور مردم در اربعین به وحشت افتاد، به همین خاطر می خواهد این گونه برنامه ها را نابود کند، افزود: امام حسین(ع) به همه ما درس شجاعت و فداکاری دادند و امام خمینی(ره) نیز گفتند" ما هرچه داریم از محرم و صفر است"، به همین خاطر دشمنان می خواهندنهضت حسینی را به سخره بگیرند.

این عالم کویتی ادامه داد یاسرالحبیب با فشار کشورهای غربی از زندان آزاد شد؛ زیرا می خواهند از این شخصیت پوچ و دروغین به عنوان فردی که می تواند چهره اهل بیت(ع) و شیعه را خدشه دار کند، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنها با تشکیل داعش، هم به شیعه ضربه می زنند و هم به سنی؛ بنابراین باید هوشیار باشیم وحدت خود را حفظ کنیم.

این عالم کویتی تصریح کرد: باید خطر جریان های تکفیری را بشناسیم و با آنها مبارزه کنیم؛ بزرگانی چون امام راحل، علامه طباطبایی و شهید صدر همیشه در این راستا به روشنگری می پرداختند.

*مسلمان کشی با حجت شرعی!

حسن الطلق سردبیر رونامه اللوا اردن نیز در این کنفرانس با اشاره به این که برخی از شخصیت های جهان اسلام با دشمنان همسو شده اند، گفت: مقاومت در جوامع ما از نظر برخی افراد امری پوچ و پیش پا افتاده است و از نظر این افراد کشتن مسلمانان، از کشتن اسرائیلی های صهیونیست مشروع تر است.

وی افزود: رخدادهای عراق، یمن و سوریه نشان داد که دشمنان ما به سختی کار می کنند و در کشورهای اسلامی امروزه به راحتی مردم را به فتنه دعوت می کنند.

این فعال رسانه ای یادآورشد: منادیان فتنه خسته نمی شوند و می خواهند همه سرزمین های اسلامی را به آتش فتنه دچار کنند. اما در مقابل منادیان وحدت بیشتر به تعارفات بسنده کرده و از هم دور شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تفرقه گرایی در جهان اسلام در جریان است که اگر به این تهدید واقف نباشیم همه ما را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha