جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باهنر

نایب رئیس دوم مجلس با تاکید بر این که پدیده تکفیر ثمره تلاش دشمنان است که سعی دارند چهره اسلام ناب محمدی(ص) را با خشونت همراه کنند، تصریح کرد: هیچ منطقه ای از جهان اسلام از هجمه غربی ها مصون نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مهندس محمدرضا باهنر، عصر امروز، در کمسیون "نقش احزاب اسلامی در وحدت امت اسلامی" بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: نظام اسلامی در گذر از سالها مشکلات بزرگ و جنگ و تحکیم انقلاب و سازندگی وپس از آن در فشارهای اقتصادی دشمن به این نکته رسید که نقش وحدت کلمه تا چه اندازه در رسیدن به توفیق اثرگذار است.

وی با بیان این مطلب که با حضور ادیان بزرگ الهی و مذاهب اسلامی در ایران ثمره های وحدت در جامعه ما متجلی شده است، ابراز داشت: ایران به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده و ثمره وحدت، در عراق و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی مشهود است.

نایب رئیس دوم مجلس اظهارکرد: دشمنان ما به رمز موفقیت های جامعه اسلامی پی برده اند، افزود: دشمن می داند که اگر دست روی اعتقادات جوانان ما بگذارد، موفق تر است.

باهنر با تاکید بر این که پدیده زشت تکفیر ثمره تلاش دشمنان ماست که سعی دارند که چهره عطوفت و رافت اسلام ناب محمدی(ص) را با خشونت همراه کنند، تصریح کرد: هیچ منطقه ای از جهان اسلام از هجمه های ناجوانمردانه غربی ها مصون نیست.

وی با اشاره به این که احزاب اسلامی در شناخت این توطئه خبیث نقش تعیین کننده ای دارند، ادامه داد: امروز طرفداران مذاهب مختلف اسلامی، امت اسلامی را تشکیل می دهند و باید همه آنان ابزار یک شکل واحد باشند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  زمانی رژیم صهیونیستی می گفت که تمام پایخت های کشورهای اسلامی در تیررس ماست ، اما امروز مقاومت اسلامی می گوید که تمام مناطق اشغالی در تیررس ماست، این مساله نتیجه بر وحدت ماست.

این فعالی سیاسی با تاکید بر این که باید عهد ببندیم که هر صدای فتنه آمیزی را به شکل یک پارچه محکوم کنیم، گفت: متاسفانه برخی در لباس شیعیان بر طبل تفرقه می کوبند.

باهنر با یادآور یان که تکفیری ها با اقدامات تروریستی خود مسلمانان را به جان هم انداختند، گفت: متفکرین و علمای بزرگ جهان اسلام باید تلاش های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha