جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسم وفا ارتش

رئیس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم اهتمام و تلاش هر چه بیشتر روحانیت به منظور آگاهی بخشی به توده های مردم درباره ضرورت و الزامات وحدت اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پربرکت حضرت رسول(ص) اظهار داشت: به لطف الهی در کشور ما برادران شیعه و اهل سنت ، در فضایی برادرانه و محبت آمیز با یکدیگر زندگی می کنند و حال آن که دشمن با رسانه ها و ابزارهای خود می کوشد تا با اختلاف افکنی میان آن ها، اصل وحدت را خدشه دار کند.

وی همچنین افزود: بی تردید در چنین شرایطی همه عزیزان روحانی و فضلای حوزه های علمیه باید بکوشند که هر چه بیشتر و بهتر عموم مردم را نسبت به ضرورت های وحدت و اهداف دشمن آگاه و بصیر سازند.

رییس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به تاکید اهل بیت(ع) بر این مساله خاطرنشان کرد: امام باقر(ع) در حدیثی می فرمایند: کسی که در صف نخست نماز جماعت اهل سنت قرار می گیرد همانند کسی است که در صف اول نماز جماعت پیامبر اکرم(ص) حاضر شده است.

وی بیان داشت: به لطف الهی و علیرغم تلاش های شوم دشمنان، در سراسر کشور به خصوص مراکز عمومی از جمله پادگان ها و مراکز نظامی ، هم وطنان شیعه و سنی ما با صمیمیت و برادرانه در کنار یکدیگر به خوبی زندگی و فعالیت می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha