چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
23

حوزه/ از همه مسلمانان می خواهیم که با ملت ستمدیده بحرین همدردی کرده و نسبت به جنایات آل خلیفه واکنش نشان دهند؛ آنها به دستگیری علمای اسلامی دست می زنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، خانم کریمی، امروز پنج شنبه، در دومین روز کنفرانس وحدت اسلامی در تهران  با اشاره به این که اقدام وحدت آفرین نیازمند راهبردهای علمی است، ابراز داشت: نیروهای استکبار جهانی بر این باور هستند که مساله پژوهش علمی از راهکارهای مهم و قابل اطمینان برای دستیابی به اهداف است .

این استاد بحرینی با طرح پرسشی ادامه داد: الان ما مسلمانان در چه مرحله ای از تبیین راهبردهای عملی وحدت هستیم؛ این مسیر تا زمانی که تصمیمی اتخاذ شود باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این که علمای ما سال ها تلاش می کنند تا به یک قاعده اصولی برسند، تصریح کرد باید در کنار این تلاش به بحث های عمیق جهانی و بروز نیز بپردازیم.

خانم کریمی با تاکید بر این که تلاش های غربی ها هشداری برای جامعه مسلمانان است، تاکید کرد: همه تلاش های ما باید در مسیر نصب العین قرار گرفتن پیام خدا و پیامبر(ص) باشد. باید از خدا بخواهیم که در این مسیر موفق باشیم.

این اندیشمند بحرینی با بیان یان که پیامبر(ص) سراج منیر خداوند هستند و باید از چراغ راهنمای پیامبر اکرم(ص) استفاده کنیم، گفت: از همه مسلمانان می خواهیم که با ملت ستمدیده بحرین همدردی کرده و نسبت به جنایات آل خلیفه واکنش نشان دهند؛ آنها به دستگیری علمای اسلامی دست می زنند؛ بیم و هراس ما این است که آنها به رهبری ما نیز توهین کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha