شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحدت

حوزه/ نشانه های یک توطئه بزرگ در خاورمیانه به چشم می خورد و دشمنان به دنبال تحقق منافع استعمارگرانه در کشورهای ما هستند؛ از این رو مسلمانان باید حول محور اسلام و قرآن حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سامی عبدالمنا، پیش از ظهر امروز در روز دوم کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران، با اشاره به این که سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) نماد وحدت حقیقی مسلمانان است، ابراز داشت: ما باید به فکر وحدت حقیقی باشیم؛ باید به فکر مردم فلسطین و غزه باشیم و به این فکر کنیم که چگونه می توانیم بر دشمنانمان فائق آییم.

نماینده دروزی های لبنان مسئله فلسطین را امتان الهی برای مسلمانان دانست و با بیان این که پایداری مردم غزه ما را وا می دارد که در این مسیر قوی تر گام برداریم تا بر ظلم و خشونت غلبه کنیم، افزود: فلسطین نمونه زنده ای است که می تواند پایه وحدت بین مسلمانان شود و نباید فراموش کنیم که در این عرصه باید برای پیروزی، وحدت را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر این که اصل وحدت مهم ترین رکن زندگی مسلمانان است، ادامه داد: مسلمانان با هم برادر و برابر هستند و به فرموده پیامبر(ص) "همه مسلمانان مثل کالبد بدن هستند"،، براین اساس اگر متحد نباشیم، حتما ضربه پذیر خواهیم بود.

سامی عبدالمنا با تاکید بر این که  در شرایط کنونی نیاز مبرمی به وحدت داریم؛ زیرا خطرات بسیاری در کمین ماست، یادآور شد: نشانه های یک توطئه بزرگ در خاورمیانه به چشم می خورد و دشمنان به دنبال تحقق منافع استعمارگرانه در کشورهای ما هستند؛ از این رو باید مسلمانان به اصول اساسی خود پایبند باشند و حول محور اسلام و قرآن حرکت کنند، چرا که همبستگی و همفکری تنها راه رستگاری است.

وی در پایان تاکید کرد: باید جلوی هر گونه فتنه و تعصب و افراط گری را بگیریم و در این مسیر راهی جز وحدت و تمسک قرآن نداریم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha