جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 342595
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از ساخت سه مدرسه علمیه جدید در شهرستان های بروجرد، سلسله وازنا با مساعدت خیرین خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این که هم اکنون 65 طلبه  در مقطع سطح یک، در ساختمان استیجاری مدرسه علمیه رضویه شهرستان الشتر، به تحصیل علوم حوزوی مشغول می باشند، گفت: با مساعدت خیران 3 هزار مترمربع زمین به ساخت این مدرسه اختصاص یافته که با مشخص شدن پیمانکار، کار ساخت مدرسه بزودی آغاز خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان به ساخت مدرسه امام صادق(ع) شهرستان ازنا نیز اشاره کرد و افزود: کار ساخت این مدرسه آغاز شده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی در ادامه با اشاره به این که در شهرستان بروجرد علاوه بر وجود دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) و حضرت ولیعصر(عج)، یک مدرسه دیگر با مساحت 4 هزار مترمربع در حال ساخت است، ابراز امیدواری کرد: با همت خیران و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، کمبود فضاهای فیزیکی حوزوی در برخی شهرستان های استان برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در پایان با اشاره به ضرورت احیای موقوفات حوزوی، گفت: بزودی برای پیگیری مشکلات موقوفات حوزوی، جلسه ای با مسئولان اداره کل اوقاف استان برگزار می شود .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha