پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کرسی آزاد اندیشی

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان لرستان از کارگاه مدیریت پژوهشی ویژه معاونان پژوهش مدارس و برپایی کرسی های آزاد اندیشی در مدارس استان خبر داد.

 خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان لرستان علاوه بر آشنایی، با تبادل نظر با سایر معاونان، تجارب تازه ای برای پیشبرد امور محوله خود کسب می کنند.

وی همچنین با اشاره به این که در ششمین جلسه شورای پژوهشی استان،  برگزاری 3 کرسی آزاد اندیشی با موضوعات "شیوه ها و مراتب امر به معروف و نهی از منکر"، "فضاهای مجازی دینی و غیر دینی" و "افزایش جمعیت" تصویب شده است،  گفت : این کرسی ها تا پایان سال و پس از پایان امتحانات، در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان  ادامه داد: امتخانات سطوح 2 و 3 مدارس علمیه خواهران استان لرستان آغاز شده که با تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مطلوب این امتحانات، امیدواریم بانوان طلبه به موفقیت های لازم دست یابند

مهرابی در پایان با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در مدارس استان، گفت:  برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این این برنامه ها انجام شده است. 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha