یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی، با مشارکت دستگاه های فرهنگی و اجرایی، در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی امین، در جلسه برنامه ریزی فرهنگی استان لرستان، در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به  این که نهادها و متولیان فرهنگی باید برای رهنمودهای مقام معظم رهبری است تلاش کنند، گفت : همایش سبک زندگی اسلامی، چهارم بهمن ماه، با همکاری نهادهای فرهنگی، در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی و اجرایی می توانند اقدامات خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه همایش ارائه دهند تا علاوه بر برگزاری همایش، نمایشگاهی از دستاوردهای نهادهای فرهنگی استان نیز در معرض دید عموم قرار گیرد.

*محورهای همایش

 در ادامه، رئیس اراده تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد نیز با اشاره به این که این همایش با مشارکت 22 دستگاه اجرایی استان، در راستای تبیین معارف دینی و گسترش سبک زندگی اسلامی برگزار می شود، گفت: تمام اقدامات اجرایی برگزاری همایش انجام شده و بزودی تبلیغات میدانی در سطح استان نیز آغاز خواهد شد.

 حجت الاسلام منصوری با اشاره به این که دو مقاله برتر حوزوی و دو مقاله دانشگاهی در این همایش ارائه می شود، افزود: همایش سبک زندگی اسلامی در محورهای رابطه سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشرفت، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری، جایگاه زن و خانواده، ابعاد سبک زندگی اسلامی ایراتی از منظر امام(ره) و مقام معظم رهبری، آسیب شناسی وضع موجود سبک زندگی و ارائه راهکارها، جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در سبک زندگی اسلامی ایرانی، معماری و شهرسازی اسلامی و جوانان،  نشاط و مشارکت در سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha