شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ امروز دشمنان قسم خورده اسلام، برای ضربه زدن به صفوف به هم فشرده مسلمانان، از طریق ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات وارد شده و برای دستیابی به اهداف شوم خود، هر روز از ترفندها و روش های تازه ای استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که وحدت و انسجام بین مسلمانان از مهمترین و اساسی ترین نیازهای کنونی جوامع اسلامی است، بر یکپارچگی مسلمانان  تاکید کرد.

 مدیر حوزه علمیه استان لرستان تصریح کرد: در اهمیت و ضرورت اتحاد و همدلی میان مسلمانان از دیدگاه قرآن هیچ تردیدی وجود ندارد و صراحتا بر وحدت تاکید ویژه ای دارد و این عامل را رمز پیروزی مسلمانان در تمام اعصار برشمرده است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط  کنونی جهان اسلام نیز هر انسانی که از نعمت خرد و اندیشه برخوردار باشد، اتحاد، همدلی، یکپارچگی و همزیستی مسالمت آمیز را می ستاید و تفرقه، اختلاف و جدایی را مذمت و نکوهش می کند.

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر این که در شرایط کنونی ضرورت پرداختن به مساله وحدت، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، افزود: امروز دشمنان قسم خورده اسلام، برای ضربه زدن به صفوف به هم فشرده مسلمانان، از طریق ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات وارد شده و برای دستیابی به اهداف شوم خود، هر روز از ترفندها و روش های تازه ای استفاده می کنند و با حمایت از گروه های افراطی  و تروریستی، از هیچ کوششی علیه مسلمانان دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به این که مسلمانان باید نگاه ویژه ای به اشتراکات داشته باشند، ابراز داشت: برای حفظ وحدت باید پیوسته به قرآن و سفارشات این منبع نورانی رجوع کنیم تا توطئه های دشمنان راه به جایی نبرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha