شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیون

حوزه/ نهمین گردهمایی فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان با حضور مدیران حوزوی این استان در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، در این مراسم، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) پیامبر اخلاق بوده اند و آنچه که بیان کرده اند مساله ترویج اخلاق آسمانی بوده است و امروز هم همه پیروان دین مبین اسلام وظیفه دارند در جهت نشر ارزشهای اخلاقی در جامعه تلاش کنند.

مدیر حوزه لرستان، با اشاره به اینکه اصلی ترین و ارزشمندترین شغلی که انسان به آن مشغول می شود تربیت انسانها است، افزود: امروز روحانیون و مبلغان دینی باید با در نظر گرفتن مسئولیت سنگین خود در جهت اعتدال اخلاق اسلامی در جامعه و ترویج سنت سیره و روش رسول گرامی اسلام در جامعه تلاش کنند.

مهمترین وظیفه امروز حوزه تبلیغ است

حجت الاسلام سعید مهدوی امین ،مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان هم در این مراسم، با اشاره به اینکه امروز  وظیفه حوزویان تنها به تحصیل و تهذیب محدود نمی شود و باید این دو عنصر در راستای امر تبلیغ و گسترش مفاهیم دینی در جامعه به کار گرفته شود گفت : مدرسان مدیران و مسئولان حوزه های علمیه باید طلبه ها را علاقمند به تبلیغ و منبر تربیت کرده و تلاش کنند که تبلیغ و مسجد محوری را در بین طلاب افزایش دهند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha