دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که بی حجابی منشا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است، افزود: بی حجابی و بد حجابی، بنیان خانواده ها را سست و سلامت این نهاد اجتماعی را تهدید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز عفاف و حجاب در گفت وگو با خبرنگار حوزه با اشاره به این که ترویج فرهنگ بد حجابی و بی حجابی از نقشه های دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده ها است، گفت: دشمنان وقتی دیدند نمی توانند از راه نظامی نقشه های خود را دنبال کنند، به سراغ تضعیف باورهای فرهنگی و دینی مردم آمده و با نشانه گرفتن اعتقادات آنها، سعی در تضعیف بنیان خانواده های ایرانی دارند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت زیر ساخت های فرهنگی حجاب و عفاف و نهادینه سازی این مهم در جامعه، تصریح کرد: تقویت ارزش های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی تنها راه مقابله با بی حجابی و بد حجابی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که بی حجابی منشا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است، افزود: بی حجابی و بد حجابی، بنیان خانواده ها را سست و سلامت این نهاد اجتماعی را تهدید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که با توسعه ارتباطات و شبکه های مجازی و اجتماعی راه های ورود دشمن به جوامع اسلامی نیز گسترش یافته است، یاداور شد: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تلاش می کنند فرهنگ حجاب و عفاف را تضعیف کنند و برای مقابله با این شبکه ها، باید برنامه ریزی های منسجمی توسط نهادهای فرهنگی انجام شود.

وی با اشاره به این که امروز اینترنت و حتی گوشی های تلفن همراه نیز می توانند باعث ترویج فرهنگ بد حجابی و فساد در جوامع اسلامی شوند، اظهار داشت: در این خصوص هوشیاری خانواده ها و نهاد های فرهنگی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه علاوه بر بالا بردن سلامت اجتماعی، باعث حفظ کیان خانواده ها می شود، گفت:حفظ حجاب از آسیب های اجتماعی که منشا آنها عمداتا بی اعتمادی خانواده و زوجین به همدیگر است نیز جلوگیری می کند

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان، لزوم توجه و برنامه ریزی مسئولان و نهادهای فرهنگی را برای جلوگیری از پدیده بی حجابی و بد حجابی در جامعه را خواستار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • افشین IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    میرعمادی امروز تو همایش حجاب سخنرانی نداشتن که!!!!!!!! از خبرگزاری حوزه دور از انتظاره