یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ مسئولان باید برای فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان تلاش کنندو اجازه ندهند، سن ازدواج جوانان بالا رود، چرا که تبعات منفی جبران ناپذیری را برجای می گذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، شامگاه دوشنبه در دیدار با جوانان، با تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، گفت: جوانان ایران اسلامی در تمام عرصه ها خوش درخشیده اند و با ورود به تمام عرصه ها، حرفهایی برای گفتن دارند و این موفقیت ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی با اشاره به این که جوانان باید در تمام عرصه ها نقش آفرینی مثبت داشته باشند، افزود: در روایات فراوانی آمده که بیشتر یاران امام عصر(عج) از جوانان هستند و همین موضوع اهمیت وظایف آنها را دو چندان می کند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه بیان داشت:جوانان باید با نشاط و پویایی معنوی و همچنین حضور در عرصه های گوناگون، بتوانند علاوه بر تاثیر گذاری در اقتصاد، فرهنگ و ... کشور، منتظران واقعی و سربازان امام عصر(عج) باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی همچنین با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در رابطه با کاهش جمعیت جوان کشور، خطاب به جوانان، گفت: باید با توکل به خدا و ازدواج و تشکیل زندگی، آینده کشور را تضمین کنند.

وی با اشاره به این که مسئولان باید برای فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان تلاش کنند، اظهار داشت: امروز باید اجازه ندهیم، سن ازدواج دربین جوانان بالا رود، چرا که بالا رفتن سن ازدواج تبعات منفی را هم در اقتصاد کشور و هم در کاهش جمعیت جوان برجای می گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به این که امروز دنیای استکبار با وجود جوانان جوانان مومن و انقلابی نمی تواند حق دانش هسته ای را از ما بگیرد، افزود: ایران امروز با همت جوانان خود، مقتدرانه در جهان نقش آفرینی می کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha