شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام خمینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: در برگزاری برنامه های دهه مهدویت، باید اهداف امام(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که اعزام مبلغ از برنامه های محوری سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت:مبلغان ضمن آشنایی سازی مردم با سیره اهل بیت(ع) به بالا بردن بصیرت دینی و انقلابی مردن نیز کمک شایانی می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مبلغان با اشاره به این که با اقامه نماز اول وقت، برگزاری گفتمان های دینی و همچنین شرکت در محافل انس با قران در تشویق و ترغیب احاد جامعه به فرهنگ دینی موثر هستند، افزود: امروز مبلغان باید در برگزاری برنامه ها دو عنصر مردمی بودن و محتوا بخشی را لحاظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن نیمه شعبان امسال با رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه های دهه مهدویت، باید اهداف امام(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در پایان با اشاره به اعزام 310 مبلغ به مناطق استان لرستان، تشکیل حلقه های مهدویت، برگزاری مسابقه مهدویت و انتظار، برپایی محافل انس با قرآن، توزیع بسته های فرهنگی در حسینیه ها و مساجد و همچنین برگزاری ایستگاه های صلواتی را از برنامه های پیش بینی شده برای نیمه شعبان و رحلت امام (ره) برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha