یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سجام

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از ثبت نام 382 مبلغه لرستانی در سامانه سجام خبر داد .

 خانم ناهید قاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه از این تعداد تاکنون ثبت نام  204 مبلغه تایید شده است  و کد دائم تبلیغی خود را دریافت کرده اند  گفت : کلیه فارغ التحصیلان و همچنین مبلغات پایه سوم به بالا  می توانند با مراجعه به سایت سامانه سجام ثبت نام خود را انجام دهند .

وی افزود : پیش بینی می شود سقف ثبت نام مبلغات لرستانی در این سامانه تا 500 نفربرسد .

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان هدف از سامانه سجام را ساماندهی مبلغان  برشمرد و بیان داشت : تسریع در امر شناسایی و جذب  مبلغان ، اعزام مناسب مبلغان  به مناطق تبلیغی و حذف مراجعات حضوری مبلغان برای امور  تبلیغ را نیز از جمله مهمترین اهداف ثبت نام در سامانه سجام عنوان کرد .

قاسمی، همچنین رتبه بندی  مبلغان با هدف شناخت از توان  تبلیغی مبلغان را از دیگر اهداف راه اندازی سامانه سجام برشمرد و گفت : با ثبت نام در این سامانه تلاش می شود اطلاعات لازم از مبلغان به روز باشد و از بایگانی پرونده های سنتی دور شویم و ثبت اطلاعات بصورت مکانیزه باشد .

وی  با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی نشر و تبلیغ  اموزه های دینی و اخلاقی است گفت : امیدواریم مبلغان با ورود  به این سامنه و ثبت نام در ان اطلاعات و مدارک تحصیلی خود را دراین  سامانه ثبت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha