جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 345722
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
مدارس امین

حوزه/معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان گفت: هم اکنون 41 مدرسه امین در شهرهای استان لرستان در حال فعالیت هستند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه  علمیه استان لرستان  در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت : در استان لرستان از 41 مدرسه امین 25 مدرسه مختص به خواهران و 16 مدرسه نیز مختص پسران است

حجت الاسلام  محمد ولی پور افزود : در این طرح روحانیون با استقراردر مدارس بصورت چهره به چهره به دانش آموزان مشاوره ارائه می دهند.

وی بیان کرد : در طرح مدارس امین  روحانیون در جهت رشد اخلاقی و اعتقادی  و ارائه الگوی مدرسه اسلامی برای تربیت  دانش آموزان تلاش می کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان  افزود: در این طرح  با انعقاد تفاهم نامه‌ بین حوزه  علمیه و وزارت آموزش و پرورش از بین مدارس دارای شرایط مناسب تعدادی در طرح مدارس امین قرار می‌گیرند.

 حجت الاسلام  محمد ولی پور خاطر نشان کرد : در طرح مدارس امین روحانیون علاوه بر مشاوره به دانش آموزان با ایجاد ارتباط با  اولیاء و معلمان در برنامه ریزی فعالیت های تربیتی و مذهبی مدرسه نیز همکاری می کنند

وی  گفت : روحانیون  مدارس  امین در واقع  باید با درایت به دنبال اجرای طرح تربیتی حوزه علمیه در مدارس  باشند تا  با تعامل صحیح با مدیر و کادر مدرسه  این امر محقق شود.

حجت الاسلام   ولی پور بیان کرد : مشاوره دینی و مذهبی به دانش آموزان در جهت رفع شبهات نیز یکی دیگر از وظایف روحانیون در مدارس امین می باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha