یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بانوان طلبه

مدیرحوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت : ظرفیت سال آینده برای پذیرش طلاب در این حوزه400 نفر در نظر گرفته شده است

 حجت الاسلام حسنی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با  اشاره به اینکه  ثبت نام اینترنتی برای افراد علاقمند به علوم حوزوی از طریق اینترنت تا 25 اسفند ماه تمدید شده است گفت : داوطلبان علاقمند به فراگیری علوم حوزوی بعد از اتمام این مدت نیز می توانند با مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان لرستان ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزارو 470 طلبه در11 مدرسه علمیه خواهران استان لرستان به امر تحصیل مشغول اند بیان داشت : امیدواریم طلاب علاقمند با اطلاع رسانی خود به سایر افراد این ظرفیت را نیز افزایش دهند.

مدیر حوزه  علمیه خواهران استان لرستان یادآورشد : امسال برای پذیرش جدید در مدرسه علمیه محدثه شهرستان بروجرد علاوه بر مقطع دیپلم، دارندگان مدرک سوم راهنمایی هم می توانند  ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب برای این پذیرش،گفت: مبلغات می توانند در اطلاع رسانی و جذب حداکثری علاقمندان به حوزه، نقش بسزایی را ایفا کنند .

مدیر حوزه  علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد : علاوه بر تشکیل ستاد اطلاع رسانی در مدیریت استان ائمه جمعه ، همه شهرستانها نیز با اطلاع رسانی و بیان این موضوع در خطبه های نماز جمعه هر شهرستان  این اطلاع رسانی را انجام می دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha